CATEGORY: Oposicions Autoconsum

Un viatge a través de les creences, un món divers? – [SA A PROVA DE PLAÇA]

Course Access: Lifetime
Course Overview

La Júlia és d’aquelles persones inquietes que no poden estar parades, ja sigui coronant muntanyes o embolicada en nous projectes. Com a logopeda especialitzada en neurologia del llenguatge i mestra de MALL, la seva passió és trobar eines perquè tothom, sense excepció, pugui expressar-se i comunicar-se millor. Aquesta mirada tan humana i professional va ser el seu motor per sobreviure a les seves primeres oposicions mentre treballava a jornada sencera.

La seva proposta, “Un viatge a través de les creences, un món divers?”, neix de la trinxera: una situació problemàtica a una aula de 5è de primària on el desconeixement sobre les diferents tradicions i religions generava comentaris i prejudicis. En lloc de mirar cap a un altre costat, la Júlia va dissenyar un repte per afavorir la convivència i el respecte a través de la comunicació. Des de visites a centres de culte fins a la creació d’un àlbum de cromos, la seva Unitat d’Actuació Educativa culmina amb una exposició multimodal itinerant que posa la veu de tots els infants al centre.

Profes en Apuros
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles. Para mas detalles, visita nuestra Pagina de Privacidad.